vineri, 30 ianuarie 2009

Finish nu inseamna Finnish... bai, astia care traduceti la blogger!

... si asta in ciuda cretinilor care au tradus blogger in limba romana. Azi am avut o revelatie: nu, nu mi se cerea sa schimb limba sau sa public ceva in finlandeza atunci cand incercam sa public un comentariu pe vreun blog romanesc de pe blogger, in romana. Pur si simplu niste idioti de traducatori HABAR NU AU CA FINISH NU INSEAMNA FINNISH!!!

Vedeti poza atasata, ca sa intelegeti despre ce vorbesc... Si pe urma faceti proba cu un blog in engleza... si cu blogul asta in romana...

E drept, ma simt mult mai desteapta acum... brrrrrrrrrr...

PS: nu, ca acum chiar m-am enervat... Si chiar DACA Finish ar fi insemnat Finnish, cat de prost poti sa fii ca sa nu iti dai seama ca la finalizarea unui comentariu, pe un site in romana, oricat te-ai suci, tot nu ar trebui sa apesi un buton pe care scrie Finlandeza!!! HUUUUUUUOOO, astia cu localizarea de website-uri cu preturi cat casa, astia va sunt profesionistii!!!

Un comentariu:

  1. Buna ziua ,

    Va intereseaza un link exchange cu http://www.jocurias.com ?
    In schimbul unui link pe site-ul dvs, eu va adaug link-ul pe http://blogjocuri.wordpress.com .

    Link : http://www.jocurias.com
    Titlu : jocuri cu motociclete
    Descriere : jocuri cu motociclete

    sau

    Jocuri cu motociclete

    Astept un raspuns, fie pozitiv, fie negativ.
    Daca sunteti de acord , va rog sa imi trimiteti titlul site-ului si link-ul site-ului dvs , pt a-l adauga. ( catalin.timofte7@gmail.com )

    Multumesc,

    O zi buna !

    RăspundețiȘtergere